the hero of my world

Ina, ingen är som dig. helt ärligt. jag har flera kompisar som är hur bra som helst men du. du. jag kan inte förklara. vi sågs senast klockan tre idag då vi gick till bussen och nu saknar jag dig redan.  utan dig får jag en känsla av ensamhet. känslan växer. jag känner mig tom. jag mår inte bra utan dig. jag förstår inte hur jag ska kunna klara mig i tre år utan dig. vi måste verkligen lösa det. det låter super löjligt men ja,jag vet inte. du vet så mycket. jag räknar med dig i vårt och torrt. vi vet allt om varandra, och då menar jag verkligen allt. och du har en kraft som jag verkligen avgudar. du  har något som jag inte kan sätta fingret på, men jag saknar dig på sex timmar som vi inte ses. det är helt sinnessjukt.
men ikv ska vi ses en stund. du fyller mitt liv med en glädje som är gladare än alla andra, en lycka som får en att känna sig bra. Imorgon ska du ha dansuppvisning med små knattar som du jobbat hos och du ska vara hjälte. du ska låna hälte kläder av mig. men igentligen behöver du inte ha speciella kläder för att vara hjälte, för du är hjälten i min värld. varje gång jag faller så lyckas du med hjälp av dina superkrafter att rädda mig. när min värld faller så bär du den och när jag faller så flyger du ifatt mig och lyfter upp mig. du är en äkta powerpuff. du är en sån som jag alltid själv drömt om att få vara. EN ÄKTA POWERPUFF!

jag älskar dig.

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0