not now.

inte nu. inte idag, inte nu.
du har någon jävla effekt av att alltid lyckas göra mig så jävla svag.
det kvittar fan hur stark jag än är för du lyckas alltid fälla mig. och alltid har jag orkat resa mig. och ja, jag vet att hälfen som läser tror att jag är emo och vill ha allas uppmärksamhet och ni får väl tro det om ni vill. Men säg fan inte till mig att jag är svag. jag ska vara stark. jag har gått igenom sjukt mycket och så faller jag nu? jag föll aldrig när han aldrig kom och bröt löfte efter löfte. jag föll aldrig när jag kom i bakgrunden av mitt eget liv. jag föll inte för allt i julas. men nu faller jag? det är inte såhär det ska vara. dina ord ska inte få mig att falla såhär.
Idag fick jag ett sms som det stod bland annat; men emmy vad är viktigast för dig? och jag insåg att jag inte gör detta val för min skull utan för någon annan. jag tänker på att alla andra ska vara nöjda med mitt val sen får jag må sisådär så länge andra mår bra. men detta är mitt val. detta ska få mig att må bra?
det är väl inte jag som ska sitta och gråta som ett barn som har blivit bestulen på sin klubba? det är väl ändå inte jag som ska fall över det val som jag ska göra?
usch, jag hatar detta.

och ja. denna gången orkar jag inte ställa mig upp. jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Eliin

Vad fint skrivet :)

2008-05-13 @ 16:43:42
URL: http://kryper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0