no other way

idag har jag bara snabbt varit inom stallet för att fixa lite, sen vart det hem och duscha sen kalas. mycket trevligt kalas, dock trodde jag att småbarnen skulle strypa mig då de hoppade upp på ryggen. och att mina inälver skulle ploppa ut genom munnen då se hoppade på mig. men det hände inte, jag lever än. jag tycker om min släkt, den är speciell. jag vill också tacka Kalle (icke min bror) för att han var mycket hjälpsam under denna kvällen xd hahaha, han är allt en trevlig påg, lika gammal som jag och en mästare på tennis. iallafall det var en trevlig kväll.
jag vill också passa på att tacka per för att han brydde sig och allt sånt. ina, kämpa på. jag försöker göra allt bättre, jag försöker verkligen.

och imon ska jag och ina leka hela dagen XD hahah, nej. vi ska pick-nicka och umgås, snacka, ha det fett mys och så ska vi plugga lite matte. stud-varning på det, jotack. jag vet. men jag måste. aja. jag älskar er.
skriver mer imon <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-18 @ 00:07:36
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0