no one else

haha, jag har haft sån sjuk dag.
har bara tänk på stockholm hela tiden. sjukt.
jag fick reda på spanskprovet idag, godkänt var 57 och jag fick 78. Erkänn att jag ägor. jag blev så sjukt jävla glad. nu står det ett G på mitt betyg :) det är satan ta mig bättre än helt tomt :)

Sen skulle frida och frida med mig ut till hästen idag. så åker vi ut där. så börjar vi gå, så hinner vi nästan gå upp till stallet. typ säkert 2 km. och det är jobbigt att gå med stor väska och sånt. så kom svensson på att hon nog hade tappat sin mobil på bussen. Jag fick då ringa skånetrafiken och sen ringa till ystad. där sa dom att jag skulle gå tillbaka till busstaionen där vi hoppade av och fråga om vi kunde gå in och ta den. Så det var väl bara att traska tillbaka 2 km. Där satte vi oss i kanten av vägen som värsta luffare. alla var sjukt kissnödiga men vi kunde inte kissa. fall i fall bussen skulle komma och sen var det bara fält överallt. Bussen var försenad typ en kvart och sen när den väl kom så var chaffören dansk. så han pratade och frida och svensson förstod ingenting. men det gjorde jag xd så jag pratade med honom och tillslut fick jag springa in i bussen och leta efter svenssons mobil. jag hittade den mellan två säten. sen sprang jag ut och tackade dansken. Efter det började vi traska mot stallet ännu en gång. 2 km till. Väl framme var vi vid tio över fem och i vanliga fall brukar jag vara där runt fyra. skills xd iallafall ute i stallet fick jag bara snabbt fixa till hästen sen skulle svensson och frida rida. det var så jävla kul, ni anar inte. jag höll fan på att kissa på mig. helt osannolikt kul var det.

tack för en bra dag. den bästa på länge <3
frida och svensson :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0