i miss those times

idag hade vi sånt spexfoto i skolan. mycket trevligt.
svensson och emily var bönder, per var miss universum,
frida kryskowski var miss america och jag var miss australia ;)
och inte för att skryta, men jag har dom bästa vännerna i världen <3

är det okej att sakna något för en liten stund? något som man vet
var historia och aldrig kommer bli igen. något som man själv inte
vill ska hända igen, verkligen inte vill. kan man sakna det endå?
sakna historia som aldrig ska hända igen, men jo, jag tänkter på
det fortfarande. jag saknar fortfarande dina ord. men aldrig igen.
låt det bara förbli en svag saknad.

låt mig berätta om en underbar människa som lyfter upp min dag varje
dag fast hon inte riktigt vet om det. våra minnen är oförglömliga.
och jag saknar då vi var sådär oskiljbara. ett tag var vi mer som en person
än två. Bells, jag saknar dig så sjukt mycket. och jag älskar mina ystad
vänner extremt mycket
dom också, men jag saknar det vi hade gumms.
alla nätter vi stod och sjöng kareoke så högt vi bara kunde. alla gånger
som jag fått väcka dig på morgonen. alla gånger vi spelat strandtennis och
inte lyckats pricka bollen en enda gång mer än serven. alla sims familjer
vi skapat och alla gånger jag suttit vid wow och skulle försöka förstå mig på
den helkonstiga kartan. och vår resa till tunisien ihop är obeskrivlig.
alla gånger vi som barn lekte med barbie och lekte i din lekstuga. alla
gånger vi sprang hem till mig och plockade jordgubbar. alla skratt vi delat.
du är en av dom bästa jag har. jag saknar dig till tusen och jag älskar
dig änu mer. du är sagolik. du är vacker. du är en av mina bästa vänner.
bells, alltid du och jag. vi ska bli så oskiljbara som vi en gång var,
för tillsammans är vi som starkast. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0