i love you, and only you.

hur jag än gör så kommer jag aldrig bli den du vill. hur mycket jag än ändrar min personlighet så uppfyller jag inte din dröm. även om jag ändrar mitt utseende kommer du inte bli nöjd. hur mycket jag än försöker kommer jag aldrig vara den enda i din värld. det kommer alltid finnas fler tjejer som du ger din uppmärksamhet till. jag kommer aldrig bli prinsessan i ditt liv. du kommer aldrig vara nöjd med den jag är utan alltid sträva efter mer. jag kommer alltid vara osäker som du stannar en dag till eller om det är den dagen allt slutar. du är egentligen inte bra för mig och om dina ord sårade skulle du inte bry dig speciellt mycket. för dig är skönhet allt, det är livet. men du är speciell, du sticker ut från mängden. du är otroligt snygg och kan få vem du vill. du är en sån som tjejerna längtar att få hålla i handen. du är den som alla vill visa upp som sin egen, och ingen annans. du är den som har det lilla extra som man letar efter. du är hemlighetsfull, mer våglig och djävulen själv.

jag vet inte. jag vill inte ha dig, men jag vill ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0