i hate you

jag hatar dig. jag hatar dig. jag hatar dig. du är fan ingenting. du är noll. du är skräp. du är fan ingenting. du är äcklig. du är ful. du är nada. du är fan smuts. du är fan ingenting. jag behöver inte dig. jag hatar dig. jag behöver inte dig. du är ingenting. jag kan vara lycklig utan dig. jag kan lee utan dig. jag kan må bra utan dig. jag kan skratta utan dig. jag kan vara lycklig. du är ingenting. jag hatar dig.
jag upprepar orden om och om i mitt huvud men den verkar inte vilja ta in orden. jag säger orden högt men öronen stänger ute ljudet. jag tänker det men jag förstår inte. jag säger det igen men jag lyssnar inte.
jag försöker inbilla mig dessa sablans orden och jag hatar det. orden fattas mening. orden är numera tomma och mina öron vägrar att höra dom. min hjärna vägrar att uppfatta dom. jag försöker. hjälp mig att lyckas?

INAS OCH MIN LÅT TILL MUSIKEN, mobbas inte.

Bosse, min vän
nu ska vi berätta vad som hände sen'
när vi gått ut nian
såg våra liv ut som värsta svinstian
då var det IV för hela slanten
efter att vi fått betyg av den lilla äckliga tanten
IV var inte riktigt vårt kall
att hänga på krogen var mycket mer ball.

Norreport i mitt hjärta.
om jag kunde gå bakåt
och ändra allt jag gjorde.
norreport i mitt hjärta.
det var härliga tider
snälla, ta mig tillbaka.

Jag smet iväg med närmaste kille
synd att han åkte motorcykel, hade tatueringar och för mycket promille.
allt jag minns var polisens sirener
här inne i min cell ser jag bara dom skratta som värsta hyjener.
jag ångrar att jag gjorde mitt livs misstag
jag önskar idag att jag då visste svensk lag.

Norreport i mitt hjärta
om jag kunde gå bakåt
och ändra allt jag gjorde.
norreport i mitt hjärta
det var härliga tider
snälla, ta mig tillbaka.

Förlåt, jag bara skoja'
när jag skrev detta greps jag av värsta 15års noja.
   - SKRATTAR -

Norreport i mitt hjärta
om jag kunde gå bakåt
och ändra allt jag gjorde.
norreport i mitt hjärta
det var härliga tider
snälla, ta mig tillbaka.

pratar: Aja, vi bara skojade.
            Ha det bra!
            Nejfan, ha det bäst.
            TACK SVERIGE
            jag vet att ni pumpar min musik med stolthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0