hey, i like you guys.

nu har jag gett mina baravänner lite kärlek så nu tänkte jag ge ystad
vännerna också lite.
frida,frida,emily,emmie,ina. ni är ofattbara. matko vad jag älskar er.
ni får mig att må så sjukt jävla bra och ibland undrar jag om jag
ens förtjänar att må så fucking bra som ni får mig att må. Alla dagar
som man känner sig nere så finns ni där och piggar upp. varje
gång man inte orkar gå till skolan lyckas ni få mig att gå. dock enbart
för att träffa er men ändå. varje dag räddar ni mig även fast ni inte
vet om det. jag har så många gånger frågat mig själv varför jag
får tillbringa min tid med jordens härligaste befolkning men jag hittar
inget svar. och alla problem ni själv har att hanskas med verkar ni glömma.
ni lämnar en plats åt mig och det känns osannolikt. ni verkar så starka.
precis som om inget någonsin kan knäcka er, och jag avgudar verkligen
det. jag vet också hur dålig jag är på att berätta hur mycket ni betyder och
det skämmer mig att tänka mig ett liv utan er. jag vet inte om jag kommer att
klara det. min styrka och er är inte den samma. jag vet inte när detta kommer ta
slut, och jag hoppas aldrig. men jag känner att jag måste bli bättre på att säga
hur mycket ni betyder.

svensson, ingen är som dig, din styrka är otrolig. jag avgudar dig på
alla sätt, och jag tycker synd som alla som inte får träffa dig för
dom går miste om så mycket glädje.
emily, du tar allt på skoj, allt ordnar sig alltid. och utan dig hade inte
jag haft modet att ta mig igenom allt.
frida kryskowski, din skönhet kan nog ingen beskriva. du är otroligt
vacker och du får alla andra också att känna sig så. du ger mig
styrkan.
ina, du är speciell. vi är så lika men ändå så olika.
stå på dig min vän. jag känner mig hedrad att vara din vän.
emmie, du är du. du finns där alltid oavsätt vad det är.
du ger mitt liv glädje.
tillsammans lyckas ni rädda mig från allt ont. ni ger
mig en overklig lycka. tack <3

inte för att skryta, men jag har dom bästa vännerna man någonsin kan önska sig.


Kommentarer
Postat av: Emmie

auw emmy, du är så himla söt vännen. Och jag håller verkligen med, jag har också dem bästa vännerna man någonsin kan önska sig, tack för att du finns

2008-05-06 @ 13:02:32
Postat av: edahlander

nuffe, jag tycker om dig emmie.
vi är lyckligt lottade

2008-05-06 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0