hey dude.

jag vill börja mitt inlägg med en hedring till bästasvensson.
du är bäst och jag älskar dig. detta kommer lösa
sig och vad som än händer så stöttar jag dig.
du är min gud <3

sen till lite med possitiva saker.
jag är med vackraina nu och det är mycket trevligt. vi ska snart krypa till kojs och snacka oss igenom natten. fett mys. imorgon ska vi hålla i en idrottslektion och då blir det dans. därför sover vi över idag och sånt. mycket trevlig kväll. plus att vi blev uppraggade när vi hade äckel mjukisbyxor, stor tröja och inget smink plus att vi försökte göra bakåt kullerbytor men vi lyckades inte. sånna killar gillas ;)
aja. nu ska vi snart sova.
kysskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0