forever young

jag antar att jag ska berätta om valborg och sånt där, men jag berättar kort, orkar inte berätta allt.

jag tog kontakt med ina på morgonen och undrade vad hon skulle göra och om vi kunde hitta på något. det visade sig att hon skulle till lund och jag skulle hänga på. Jag åkte till hästaffären vid typ 11-13 och köpte lite saker till tävlingen på söndag. Och vi var inte i hästaffären i två timmar vi gjorde massa annat med :) men efter det stack jag hem, käkade lite sen bar det iväg till stallet för en snabb vända. jag var där 2, oscar och peter kom klockan 3 för att oscar ville rida. vi var hemma igen vid 4. då ringde jag ina. hon hade köpt godis, mums på det. vi åkte med 5 tåget till lund och gick hem till hennes mamma. inas andra vän som också skulle vara med och sova över, kom också då. vi käkade och fixade till oss en sista gång. sen tändes brasan och vi hann inte äta vår efterrätt så vi tog med den ut. med en stor plastskål gick vi genom folkmassan och man hörde hur folk sa; "nämen gud vad gott". hahaha, saken var den att jag skulle hålla skiten. jag gjorde alltså mitt första intryck i lund med en marängsvisskål. lyckat värre. vi gick hem och lämnade den hos ina och plattade håret eftersom det lockade sig rätt snabbt sen stack vi ut och var ute hela kvällen och träffade härligt folk. jag kommer dock inte ihåg så många namn. men det blev en lyckad kväll. Sen gick vi hem, åt kilovis med godis. haha, nej det gjorde vi inte, vi käkade godis och det kändes som kilovis xd iallafall sen låg vi och tittade på dirty dancing. helt ubermysigt var det.
Dagen efter väcktes vi vid halv elva för ina skulle iväg. vi käkade frukost och satte på oss kläderna som stank från igår. jag har nog aldrig känt mig så ofräsh. sen kom jag på att jag kunde åka in till malmö en sväng. så jag ringde bellah och elle, så träffades vi inne i stan. helt äcklig kände jag mig men det gick. sen mötte jag papps så fick jag lite pengar och så bestämde vi att det snart var dags att jag skulle komma. vill imon men jag har grymt mycket just nu. ska dock försöka. jag insåg också hur mycket jag hade saknat dom små sakerna (bellah och elle) och vi bestämde att vi skulle ses snart igen, helst redan imon. men ja, det var valborg i stora drag.

imon ska jag fixa allt till stockholmsskolan så jag har alla frågor och sånt klart när jag ringer. jag ska också titta på vad biljetter kostar just nu om jag ville upp och hälsa på. och så är det tävling på söndag och första start är klockan åtta. dom är störda. det menas med att jag måste vara i stallet yp halv sju alltså måste jag gå upp lite innan sex. jag kan redan gräva min egen grav xd

sen ringde jag stockholmsfolket och dom hade grymt tråkigt. om jag flyttar dit får vi fan inte ha det så tråkigt, och om vi har det så smiter jag till skåne under valborg. jag saknar er grymt mycket och allt sånt. trevligt att prata med er.
kyss :*
usch vad bloggen blev lång, och tråkig. ni får ursäkta mig.
och kyss på alice från lund eftersom vi fastnade för varandra direkt. hahaha, intärn skämt. xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0