yesterday, today and tomorrow.

jag har inget vettigt att säga just idag, så jag skriver om vad jag ska göra i dagarna.

igår tog jag bussen till stallet, stannade där tills mamma kom och hämtade mig. jag var sur som fan på ystadkommun och vi bråkade oss igenom kvällen. annat än tränade, tog jag det mest lugnt under dagen. på kvällen mötte jag svensson, vi gick ner mot den sämsta ystadfestivalen någonsin. men iallafall, där träffade vi kryskowski och ja. sen blev jag av med dom, så jag fick springa runt och leta. jag hittade dom tillslut på en parkbänk på gågatan. efter det gick frida och mötte melissa och celina och sedan kom dom till oss. vi traskade ner till ystad station för att melissa och celina skulle hem. men inga tåg gick. så kom dom inte hem, och mobil efter mobil gick i sönder och ja, allt var kaos. men efter mycket om och men löste det sig, och dom kom hem. jag och svensson släppte av kryskowski på vägen hem, och sen mötte vi max och koffe. sen stack vi hem.
idag chillar jag, ska ta bussen till stallet vid två, sen hem vid fyra, så jag hinner äta och duscha och sånt innan kvällen. förmodligen kommer veronica idag, men inte säkert. men jag hoppas på det. det är en riktigt härlig tjej. jag gissar att det blir världens sämsta ystadfestival ikväll också, men bara om veronica kommer. över till svensson så jobbar hon idag. hon målar i något hus, så jag har pratat med henne nu i två timmar om allt mellan himmel och jord. ska snart ringa henne. visste ni att jag älskar henne och att hon är den bästa och viktigaste personen i mitt liv? visste ni redan att hon betyder allt för mig och att ingen kan ta hennes plats? annars så vet ni det nu.
imorgon känner jag att jag måste trääääna. nej, men mamma är ledig så hon kör mig väl till stallet och hämtar mig sen hoppas jag. jag orkar inte ta bussen. sen ska jag väl vara med veronica om allt blir som planerat, vilket det aldrig blir. men annars får jag se. antar att jag träffar svensson senare eller något.

btw, jag måste till malmö någon dag, lust att hänga på? jag har inga pengar men ändå. <3
kyss på det.

                
sommaren -06

Kommentarer
Postat av: Melissa

haha, jag kom hem! dock med en trasig mobil :'/

2008-06-25 @ 17:16:02
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0