what do you have to say

dagen började sådär, med att jag vaknade klockan åtta, men somnade snabbt om. när jag väl vaknade sen, möttes jag av en stor chock på datan och visste inte riktigt vad jag skulle göra. jag blev ledsen helt enkelt, för det du sa. fan för dig. så genast bestämde jag att han inte skulle förstöra min dag så jag löd jag svenssons råd; pannkakor. jag gick snabbt ner och pannkakorna blev katastrof, men dom gick och käka. nu sitter jag här. glad, och ledsen.
ska ta bussen till stallet i detta ösregn, rida i detta ösregn och ta bussen hem i detta ösregn. jag måste medge att det suger rätt mycket. var är vår sommar, med vår sol?
sen efter stallet ska jag hem, duscha, käka, sen ska jag ner och dansa i stan. efter det ska jag förhoppningsvis träffa veronica en stund, men inget är säkert än. men jag tror att jag sticker ner på yf om jag pallar, annars får det va så.
usch, jag hatar detta vädret. och så hatar jag att svensson jobbar och att hon ska bort ikv, för hon är verkligen en trevlig prick som man saknar när hon inte finns runt en.
men kyss folket. vi kanske ses ikv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0