this is the time.

ina kommer idag. det är fan lycka på en nivå som är hööög.

ina, fyfan vad jag har saknat dig. tack för att du finns för att du är en av dom bästa personerna i mitt liv. snälla rätta till allt. gör mig sådär sprudlande glad över en dag som jag alltid var innan. tänd ljuset i mig, älsklig. jag behöver dig mer än någonsin. detta är kaos, allt är upp och ner. ina, kom och vänd allt rätt. bara kom. kom nu direkt. jag orkar inte vänta på bussen, jag orkar verkligen inte. bara kom till mig nu. jag vill dansa. jag vill hyra en danslokal som vi ibland gör. jag vill bara dansa av mig allt som hände. snälla, vi måste göra det. vi hyr en danslokal i dagarna. vi dansar ute på ett fotbollsplan. men jag vill dansa med dig. det är något med dig och dansen. jag älskar er båda. låt oss tillsammans jobba på korografierna till vårt musikalläger. låt oss göra klart "Low". den dansen gör mig helt lycklig, jag blir verkligen glad av den. på festen igår var jag så sjukt nära och gå ut och dansa. allt jag ville var att dansa, men bara till low.
jag älskar dig. snälla, låt oss dansa tillsammans.

btw, festen igår blev väl bra till slut. eller ja, jag vet i fan. den var bra i början också. men i slutet var den bäst. men jag var grymt förvirrad och jag ville bara dansa, tro mig xd jag har blivit något dansfreak. jag älskar att dansa. fyfan. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvällen var väl ändå allt annat än bra?

2008-06-16 @ 12:10:34
Postat av: edahlander

njä, kanske inte den bästa kvällen.

rätt jobbig faktiskt. men sånt är livet.

2008-06-17 @ 02:00:44
URL: http://edahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0