not now

snälla inte nu. jag orkar inte ta fler smällar just nu, jag orkar inte. ni vinner för jag står inte ut mer. jag lägger mig ner, ni vann. grattis.
jag ringer, vi ses, jag får pengar och du försvinner. det måste vara ditt motto. jag ringer inte längre, jag träffar dig inte mer för jag vill inte ha pengar. jag vill ha dig. jag orkar inte hela tiden vara till salu, jag orkar inte att erbjuda dig all min kärlek och du köper den när du får den gratis i handen. du tror inte att du kan få mig utan pengar även fast jag om och om igen säger det till dig. jag ber dig att sluta, men du kan inte. det finns inte längre något som jag kan göra. i dina ögon är jag alltid till salu.

och bror kommer imorgon, fyfan. jag älskarälskarälskar honom. hahaha, det är sjukt, jag älskar honom som ingen annan. vi träffas aldrig, vi bor inte i närheten av varandra, vi rings aldrig men ändå så finns det ingen som jag älskar som honom. hahaha grabbar, min bror kommer alltid vara min stora kärlek. haha, nej. men.. oh, snartsnartsnart.

och jävla fittkommun jag lever i. jag klarar inte av den mer. tolka mig inte fel, jag tycker om mitt liv och folket och allt sånt. men vad i helvete. ystad gjorde så att jag inte får gå i stockholm. jag får inte flytta till stockholm. just nu vill jag bara till joel, albin, adam och linnea. jag vill bara dit. och så får jag inte. vad var allt snacket om gymnasiet: "detta är ert stora val, och ingen kan göra det åt er. bara ni kan välja." jävla bullshit, jag gjorde mitt val och det var stockholm men någon kom och ändrade det. tack, tack, tack och återigen tack.
ohja, jag gråter, och jag saknar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0