my words

emily, du fattar inte hur glad jag är. imorgon ska bli otroligt rolig.

jag och mammas samtal:
jag: mamma, det är fest på stranden imorgon. emily och jag ville sticka dit så jag tänkte bara fråga om det var okej, hon ville att jag skulle fråga.
mamma tittar på mig konstig.
jag tillägger snabbt: och då skulle hon sovit här.
mamma: okej, men när börjar det?
jag svarar snabbt; åtta.
hon ba; men då ska ni vara hemma tio?
jag ba; tio? vi har ju sovmorgon och sånt dagen efter.
hon ba; kör på elva då.

jag är så sjukt glad. jag fattar inte vad som har hänt med henne men det är helt ofattbart. så mycket som har hänt på sista tiden och sånt, så tillåter hon mig ändå göra detta.
så imorgon är det alltså skolan, träning, hem & fixa till sig, möta emily, standen, hem, och sova med emily. det är osalgbart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0