it still only you

det är fortfarande bara du. du är den jag vill ha, förstår du inte? kankse förstår du nu. jag vill till dig, jag flyttar till dig. du är så mycket. och bara det att jag älskar dig är enormt. jag trodde inte att detta var älska, men jag inser det mer och mer. och att jag älskar dig skrämmer mig, jag blir fruktansvärt rädd.
jag försöker glömma dig, gå vidare för jag vet att det är det bästa. och jag blundar för allt under en period sen när jag öppnar ögonen igen hoppas jag på att du är borta. men du står där framför mig och ler. varje kväll vill jag ligga bredvid dig i din säng, varje film jag ser vill jag ha dig där och hålla din hand. varje gång jag går på stan vill jag kunna lee mot dig. varje dag vill jag kunna pussa dig, krama dig och vara i din närhet. jag vill vakna med min arm runt dig, jag vill somna på din arm. jag vill leka med ditt hår när jag vaknar på natten och inte kan somna om. jag vill viska i ditt öra hur mycket du betyder. jag vill kunna komma till dig när som helst och överraska dig. jag vill sitta på en bio och knappt titta på den utan bara titta och pussa dig. jag vill verkligen till dig nu. jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0