im trying

jag snor lite från emmapemma, som fyller fjorton idag. du är bäst och jag älskar dig.
SÄG GRATTIS TILL HENNE <3

alla försöker väl uppnå den där speciella nivån, där man är perfekt och den nivån som man blir älskad på riktigt på. men frågan är då hur vi ska uppnå den. låt mig ta mig som ett exempel.
jag ska alltså nu köpa blont löshås och gå omkring och vifta med håret som jag vet inte vad. jag ska sätta på mig allt smink i världen och ha det finaste vitaste leendet ni någonsin sett. jag ska ha den perfekta kroppen, som är så smal den kan bli. vi skiter i hur mycket muskler det är på kroppen eller något sånt, för så länge man är smal så duger allt. jag ska alltså äta äpple under en månad som den ultimata bantningen och förstöra allt, men jag blir smal. sen ska jag ha de vackraste kläderna ni någonsin skådat. det kvittar vad jag ska sätta på mig för jeans eller kjol eller tröja för det ska alltid sitta perfekt. jag ska gå och prata sådär fint, men ändå inte överdrivet.
hör ni själv hur patetiskt detta låter?

Kommentarer
Postat av: emms

ja grattis till mig :D:D

2008-06-30 @ 22:03:55
URL: http://hellopolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0