get out

försvinn ur mina tankar, mina drömmar. jag vill inte höra din ljuvliga röst längre som sprider ut dom otroligt vackra orden. jag vill inte höra, sluta nu, stick. jag vill inte se ditt underbara leende som smittar av sig, i repris i mitt huvud hela dagarna. jag vill inte se dina otroliga ögon tittandes mot mig. jag vill inte mer, det räcker. jag vill inte känna den fantastiska doften från dig, var jag än går. jag vill inte längre drömmar dom obeskrivligt fina drömmarna jag drömmer varje natt om dig. jag vill inte längre allt hoppas på att jag möter dig. jag vill inte att du längre ska vara felfri i mina ögon. allt bara försvinn, stick. jag orkar inte. bara gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0