not tonight.

jag ska ställa mig i regnet så att du inte ser mina tårar,
jag ska skruva upp musiken så du inte hör mig skrika,
jag ska springa iväg innan du hinner se att jag bryter ihop.


jag vill inte tillbaka, jag vill inte ha det som då. sluta att få mig att göra saker som jag inte vill. jag har bestämt mig att jag ska sluta, det var så länge sen sist. men idag vetifan om jag klarar det. emo varning där, jag vet vad ni tänker. men om ni ska dömma ut mig så kan ni sluta läsa här och nu. usch, jag mår kusligt dåligt. fanfanfanfanfan också. låt oss hitta en utväg, en ny som är bra. låt nattens timmar flyga iväg låt morgonen komma strax inpå. låt mig få springa av min panik och rädsla. hela du är magisk, kan inte du trolla bort detta? snälla jag ber dig. jag orkar inte en dag till. kanske skapas min största hemlighet ikväll.
-
detta är sista gången, jag lovar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0