youre home

VÄLKOMMEN HEM ALBIIIN :D<3
helt sinnessjukt vad jag har saknat dig. jag kan fortfarande inte fatta det. så många gånger som jag har tagit upp telefonen för att ringa dig eller för att skicka ett sms. jag har aldrig trott att du var så viktig, men det är du. jag trodde faktiskt inte att jag skulle sakna dig så mycket som jag har gjort. det har varit dig som jag har vänt mig till så ofta, fast jag inte sett det. jag har inte sett hur mycket du har hjälpt mig med, hur många gånger du fått mig att skratta och fått mig att må så bra. jag vet att jag inte är lätt att ha att göra med, inte för dig och inte för någon annan. men du är en av dom som finns kvar fast jag krossade allt, jag förstörde precis allt. jag krossade dig och jag ber om ursäkt, du vet att det inte var med mening. jag ville aldrig krossa dig.
men nu är du hemma, nu har jag någon att ringa och skratta med.
jag har allt saknat dig, din lille palt.
kysskyss :*


old times, i know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0