you dont know a fuck about me

du vet inte ett skit, inte mer än mitt namn. du äcklar mig att du ens kan säga det. vad fan har du att säga att jag har dåligt inflytande för att du läser det jag skriver. du läser texter från mig och dömmer mig för dom. för helvete titta på dig själv, titta på folk omkring dig. jag vet inte vad jag ska säga. vad fan har du och dina barn gått igen i era liv? jag tror inte ens att du har gått igenom en bråkdel av det jag har, så håll käften. ska jag dra upp mitt liv här så lär alla få reda på allt och det vill jag inte. men du ska hålla käften om mig, för du vet inte något om mig. vissa saker har du rätt om, visst har jag gjort dumma saker. visst håller jag fortfarande på med dumma saker. jag kan inte släppa det, förlåtförlåtförlåt, men döm mig inte så länge du inte vet anledningen till varför jag gör som jag gör.

det finns ingen människa som är så genområ och falsk som dig.
att säga att jag hatar dig, är milt sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0