today

idag har jag först tagit det lugnt, sen stack jag ner på stan och gick runt i affärer och sånt. jag ringde även min frisör och fick tid imorgon klockan 12. Efter det stack jag till hästen, fixade där, red och tog bussen hem. sen mötte jag upp emma och henne kompis. och hela dagen har jag soooolat och jag älskar det. och ikväll ska jag och svensson ut till slingan och springa av oss xd fettet ska bort nu när sommaren är här!
imorgon bär det av till stallet vid åtta på morgonen, sen kommer jag tillbaka vid tio, sen har jag tåget direkt in till malmö. klipptiden är ju 12, så ja.. efter det ska jag väl gå på stan och förmodligen träffa bells och elle, och det ska bli mycket härligt. sedan ska jag/vi ta bussen till bara och så ska jag träffa papps, ut och käka sen får jag se vad som händer på kvällen. antingen sover jag hos bells eller papps.
dagen efter pyser jag antingen in till malmö, en dag till och kankse handlar något och sånt, eller så pyser jag ner till bara-badet och chillar där. vi får väl se på vädret och hur min plånbok ser ut och sånt. sen ska jag iallafall hem, direkt på bussen till hästen, träna, rida, fixa, bussen hem. kankse träffa tjejerna och om jag hinner sen på kvällen ska jag dansa.

såhär blir det när jag ska skriva om idag. nu har jag skrivit om tre dagar, men jaja.
kyss på er, jag skriver mer sen.
justfan, jag kom in på öp också om någon undrar men jag tackar nej. folket där är otroligt och jag tycker verkligen om er, men bollerup. inget klår den skolan. så öp-töser, ta vara på era killar för jag lär inte kunna skryta om snygghetsfaktorn på killarna i min skola xd

Kommentarer
Postat av: fridaaaaaaaaaaa

HAHAHAHAHAH tobbe kan du ju? :D

2008-07-03 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0