to you

okej nu känner jag mig jättedålig. jag ska egentligen sova nu i och med att jag ska typ upp sju imorgon. men jag måste skriva detta. nu har jag skrivit ett helt inlägg hur otrolig min häst är, och det är han. för mig är han världens finaste och bästa. men det är inte bara han som gör varje morgon värd att gå upp.
det är svensson, emily, frida, emmie och ina.dessa töserna är ofattbart fina på alla sätt och jag fattar inte att jag får ha de bästa i mitt liv. de får mig att orka gå upp varje morgon och att titta ut mot ljuset. de får mig att orka gå ut och möta folk. det får mig att vilja fixa till mig och träffa dem dygnet runt. de får mig att orka lägga ner tid på både skola och träning. de får mig att orka äta, sova, träna, skratta. de får mig helt enkelt att orka leva. jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än;
jag älskar er och jag vill aldrig förlora er. för med er vid min sida är jag stark, lycklig och full med både hopp och glädje.



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0