so powerful

att mina ord är så starka att dom kanske får dig att gå kan jag fortfarande inte förstå. att han lämnar oss återstår och se, men är det bara en ursäkt att det är pga mig, men egentligen är det er kärlek. för att vi bråkade och jag sa saker som jag inte borde, men faktum är att man måste bråka då och då. och jag antar att om det är mitt fel så får jag sitta här varje dag och inte bara idag. mamma är sur och så fort jag skulle trösta henne med en kram så puttade hon bort mig. sådär, nu har jag sårat två personer ikv. och jag har förstört liv, och allt vad jag har lyckats med på en kväll.
grattis emmy. du lyckas sabba alls liv, och ditt med.

well, om jag har otur så är detta hejdå bollerup och hejdå hästen. hejdåhejdåhejdå. sen får jag sitta ett år och dryga, och bli tjock och äcklig. sen kommer ingen vilja träffa mig mer, så kommer min bästa vän vara kalddkakan. så kommer jag leva på kladdkaka, morgon, middag, kväll. sen kommer jag bli så tjock att jag inte kan röra mig. så då anlitar jag folk som kan baka kladdkaka åt mig. sen blir jag ännu tjockare och blir sjuk. fast jag kommer inte få plats på en sjukhussäng för att jag har blivit så tjock, så sjukhuset kan inte hjälpa mig att bli frisk. sen dör jag för att jag åt så att jag, ja, dog.


Kommentarer
Postat av: Frida

även om du blir jättetjock så kommer jag vara kompis med dig. fast jag vet att du inte kommer bli det, för du tycker knappt om kladdkaka. och emmy, du har inte förstört ngns liv <3

2008-07-11 @ 01:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0