just her

aldrig har jag träffat någon som henne. hon lyckas jag skicka ett tre sidor långt sms som förklarar att jag finns här genom vått och tort. och jag fick underbara svar tillbaka.
men som sagt svensson, alla går vi igenom perioder, och du är glad och lycklig. jag vet! men något i dig har slocknat och jag vill hjälpa dig att tända det ljuset igen. jag ber dig inte gå igenom jobbiga stunder eller tvingar dig att prata med mig, för jag vet att det inte kommer leda till någonting. allt jag kan säga är att jag skulle inte byta ut dig mot världsfred eller en miljon kronor. för mig är du oslagbar. ingen människa skulle jag byta ut dig mot, inte någon annan kompis, ingen kille som jag verkligen tycker om. jag ska inte köra med snacket om att du är perfekt, för det är ingen. för mig är du nära perfekt, men som sagt perfekt är fejk. jag vill inte att du ska vara perfekt, för jag älskar dig för den du är nu. du behöver inte säga massa om älska och bästa kompis varje dag. för om det är en sak du ska veta så blir jag glad när jag hör det, visst. men så länge jag får vara en del av ditt liv så är jag redan så otroligt lycklig.
med detta vill jag ha sagt att om det är något så knacka på dörren klockan fyra på natten, kasta stenar på mitt fönster så att jag vaknar, ring mig vid sex på natten. för om du vill prata eller ha en kram så finns jag där. du behöver inte säga något, sitt bara tyst och låt mig krama dig. låt mig få titta in i dina ögon och säga att du är en av de finaste människorna jag någonsin träffat. låt mig säga att för mig är du oslagbar och att jag älskar dig. men mest av allt, låt mig få viska i ditt öra att allt kommer ordna sig, att allt kommer lösa sig, att allt tillslut kommer bli bra.
du är verkligen, jag finner inte ord. en så fantastisk människa att det är helt sinnessjukt.



jag älskar dig, min vän <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingenting har slocknat i mig emmy, vad snackar du om? :S

2008-07-29 @ 12:48:01
Postat av: edahlander

nehe, okej. då hade jag väl fel då.

2008-07-29 @ 20:32:23
URL: http://edahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0