horseshow

ja, jag vet att detta är lite sent men jag tänkte bara berätta lite av det jag köpte.
ett par skor
ett par shaps
ett äpple-bett
en långeringslina.
ett långeringsspö
tre grimmor
ett grimskaft
sen lite smått och gott som hästgodis och foder.
mycket trevligt, fast jag köpte inte så värst mycket ;s jag får beställa från affärer nu istället ju. menmen.

nu ska jag snart ut och gå med svensssssson :*
vi kanske traskar ner till havet då jag ser ut som skit och kaos, men med henne. aaah. det får gå. för jag tycker mycket om den söta trevliga tös.
och kryskowski, tack för igår. våra pratstunder betydde mer än du anar. dina ord tror jag verkligen på. jag hoppas att vi kan fortsätta bli bättre ovh bättre kompisar, för igår såg jag något som jag inte sett innan. vi satt och pratade om killar och problem. men tack återigen. jag tycker väldans mycket om dig, plus att du är jävligt grann. så grabbar, ta det lugnt med henne. ;)

kyss på er. jag vet att mitt inlägg inte var sådär superkul. men jag måste pysa iväg nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0