he is mine

som sagt, koffe är oskadd och hemma :)
och så vaknade jag upp med svensson bredvid mig som låg och sov så gott. bara det gjorde att jag visste att dagen skulle bli bra. efter det käkade vi frukost och tog på oss. sen stack hon hem och jag tog bussen till herrestad. och tro det eller ej så mötte jag killarna från igårkväll på väg ner, så man fick trevligt sällskap. i herrestad började jag så smått att klippa gräset och senare stack jag och mammsi till stallet. hovslagaren kom och nu har min pålle nya fina skor :)
efter det släppte mamma och peter av mig på öp-torget så mötte jag svensson, kyskowski och grabbarna från igår. kryskowski gick dock snabbt och jag och svensson vandrade hemåt efter ett tag. nu ikväll träffade jag först killarna och sen kom svensson. jag lärde mig tennisregler och att (tror att) det var en spansk som vann den stora tävlingen. sen gick vi ut men det regnade så vi sprang in till dom snabbt igen. där tittade vi på film och hade allmänt trevligt.
nu sitter jag här, i pyjamas, pigg och glad.
idag skev jag också på dom sista lapparna till bollerup och imorgon ska jag ringa till bengt och säga att hästen är min i ett år till. så får jag sticka dit någondag och skriva nytt kontrakt. sen letar jag en till häst, det är grymt härligt.
men nu är han miiiin, och jag är glad, och lycklig och ja. usch, vad härligt. jag älskar det.
och jag tror att dina ord har räddat min dag, tack :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0