happyhappyhappy

ja, jag är glad. jag är dock fortfarande sur på den människan, men den ska inte förstöra min kväll.

nu ska jag rensa min garderob, eller så gör jag det imorgon. jag kan inte bestämma mig än ;s men då blir det så mycket imon. jag borde göra det nu, fast jag orkar egentligen inte. för i
morgon ska jag till stan, sen hästen, sen packa, sen förmodligen till annapanna. 
tis: hos annapanna och besöka falsterbo horseshow.
ons: frida och ebba och besöka falsterbo horseshow
tors: frida och ebba och besöka falsterbo horseshow, sen åker jag hem på kvällen.
jag måste tillbringa lite tid med mina kusiner, dom tjatar. plus att alla bor nära falsterbo så det är bara att gå dit. jag måste köpa en miljon saker till hästen känns det som, och jag har inga pengar att köpa det för. det känns lite surt. men jag får väl hitta pengar någonstanns så jag får allt köpt. jag måste :s

men ja, jag åker imorgon tror jag, och kommer hem torsdag kväll tror jag.
jag ska ringa dom imorgon och bestämma helt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0