go away.

Slut ögonen - blunda ett tag
För vi kommer alla blunda en dag
Blunda ett tag
Blunda dig bort, det kommer funka ett tag
Men om du blundar mot allt kommer allt blunda tillbaks

well, nu ska jag väl fixa till mig sen ska jag ut med emma. jag måste ut, får panik av att sitta här inne. ikväll är en kväll som allt kommer tillbaka och jag förstår inte vad jag har gjort för fel. detta kommer inte hålla, fan också. nej, jag får ångest. mitt hjärta bankar dubbla slag, mina andetag försvinner. tankar om allt kommer. fan. bilderna bildas som filmer framför mina ögon. dom försvinner inte, jag får panik. försvinn bilder, bara försvinn. jag ber, jag skriker, jag bli äcklad. försvinn.
och nu ska jag gå. ska fixa till mig mitt i allt detta eländet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0