dont go back

gå inte tillbaka emmy. den tiden var inte bra. fan att du lyckas sabba detta, för det finns något som får dig att gå tillbaka så är det idag. jag kämpar, varje minut, varje sekund kämpar jag. jag kämpar varje dag, varje jävla dag kämpar jag för att inte gå tillbaka till den utvägen jag hade. jag letar ständigt efter en ny, men jag lyckas aldrig hitta den. kampen som jag har vunnit så många dagar, jag har säkert varit fri i två, tre månader men jag lyckas fortfarande inte hitta en ny utväg. hjälp mig att leta någon. för idag, just nu. då är det panik. jag kommer gå tillbaka, och jag gör det.
förlåt alla, det är inte er utan det är mig.
förlåt för att jag änn en gång inte höll det jag lovade
förlåt för att ni måste gå igenom detta igen
förlåt för att jag får er att känna er dåliga
förlåt för att jag går tillbaka
förlåt för att jag..
förlåt för allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0