choose for me.

ina ringde precis, det är fel på hennes mail, så alla deltagande till vårt läger är borta, alla anmälningar och sånt. så just nu håller vi på att försöka hitta rätt på allt. så det blir nog vecka 29 i småland på ett musikalläger. vi får se. allt beror på om vi hittar alla anmälningar och sånt. håll tummarna.
iallafall, bollerup är bestämt. jag flyttar den 18/8 och ina kom in på dansgymnasiet så hn flyttar till lund. innan vi flyttar ska vi ha en avslutningsfest och sånt i ystad. om ni vill komma måste ni vara otroligt snälla :) haha, men sen vecka 32 ska jag till pappa, vet inte om jag sticker innan det också, jag får se helt enkelt. den 26/7 åker alla töserna till köpenhamn och tillbringar dagen på ströget och på kvällen tivoli.
denna sommaren är bra.

nu måste jag bara välja. antingen så väljer jag så att jag åker till ystad varje helg, umgås med vänner och sånt. jag får pengar av både pappa och mamma varje månad och kan leva livet. jag kan gör precis vad jag känner för, när jag känner för det. jag kan sticka på fest, åka till malmö och shoppa, pysa till köpenhamn. ja, göra allt jag känner för.
annars så väljer jag att ha kvar den som får mig att lee varje dag, den som jag älskar till tusen. den som alla säger är så jävla fin och om vi tränar hårt kan vi gå hur långt som helst. jag älskar honom, jag vill inte se ett liv utan honom. jag kommer inte kunna leva, jag kommer gråta bort mina dagar. jag vill ha honom där vid min sida. utan honom får jag panik, jag får ingen träning, jag kommer bli tjock och äcklig. hahaha, men ni fattar.
skit samma. det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0