sjuk?

jag har riktigt jävla ont i min hals och min röst håller på att försvinna till landet långt långt borta. det är sinnessjukt. jag brukar aldrig vara sjuk, och detta är andra gången som jag är sjuk sen jag började här. detta är icke bra för min hälsa alltså :p på lördag beger jag mig in till malmö och handlar julklappar och shoppar till mig själv. känner att jag måste göra det. hitta lite lycka i shoppingen. det är seriöst det bästa som finns. allt försvinner då man går där och tittar och provar klädesplagg efter klädesplagg. jag har även bestämt mig för att köpa en canada goose. jag vet att mycket folk har emot hur dom blir tillverkade, kallar det fjortisjacka och att alla som har den tror att dom är något. men låt mig då bli ett undantag. jag vill ha en, jag skulle må bra av en sån. i min garderob nu tack? a)
men nu ska jag duscha, ta någon ipren, sova och hoppas att jag kan prata imorgon. jag måste även plugga som en jävla dåre dessa dagarna och jag behöver mer ork i kroppen. någon som har överskottsenergi som kan ge mig lite? för min är slut redan och klockan är tio.
jag vill också säga att jag saknar frida, frida, emily, emmie, ina, adela, bells, elise, sofie, bror, papps, mamms,
och jag ska nog hitta lite tid och skriva om er. puss på er.

vissa dagar har man hundra tankar i huvudet och man kan inte vara helt normal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0