mamma.

jag har nyss haft en otrolig kväll med bara mamma. en hel kväll framför teven med massor av skratt och skitsnack. precis som det en gång var. riktigt trevligt hade vi och jag saknar den tiden, fast vi har det förjävla trevligt med familjen Turell också.

imorgon är det upp tidigt, sen stallet på morgonen och fixa mat till pållen och sånt. sen efter det är det hem, fixa till mig, sen tar jag tåget in till malmö klockan tio med frida,frida och melissa. sen blir det en HELDAG där inne för jag har verkligen massor av saker som behöver köpas. bara det kommer ta extremt med tid.
nu ska jag duscha, knarka halstabletter och nässpray. är grymt förkyld..

vad har ni för planer för lovet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0