y-town

nu har jag anlänt till ystad igen efter en vecka på skolan. jag är genom trött och vill bara sova, men får se vad man hittar på. alla är i skolan men ja, hälsar kanske på en viss emma på en viss norreportskola. det kan ju bli lite trevligt nu när man inte har nååågot annat att göra.
men ja, bolle är allt trevligt saknar mycket här hemma dock. kompisar och lärare, tro det eller ej. och mammas kramar. fett pinsamt. och sis' (emma) och ja, peter och alla och allt! men trotts detta har jag hittat två ursköna töser, louise och johanna, mer sånna åt folket! jag bor typ hos johanna under dagen för hon har typ nära till allt, och mysigt rum och dator med bredband, vilket jag ska fixa nu i helgen. men ja.. sen louise älskar också te, är blond, har hund, älskar kakor, och det knapriga högst upp på äpplekakan (men inte själva äpplena). ja, vi är ta mig tusan lika :D usch, jag tycker om dom två små töserna, och otroligt snygga är dom också! nej, så med dom på bollerup så leker livet.

johanna jag våldgästar dig på måndag och louise, te på måndag kväll hos dig eller mig? :D
men innan dess tillhör jag endast ystadbrudarna. och ta mig fan är dom lika snygga! nej. nu bara babblar jag. men ha det bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0