the worlds greatest



okej min bror har varit här idag. och herregud vad jag älskar honom. jag svär att han är historiens bästa bror och att man inte kan mer än älska honom. han betyder så in i helvetes mycket och jag är så glad att han är just min bror. ingen kommer någonsin kunna ta hans plats eller hur jag ser på honom. ingen kommer kunna leva upp till honom, för han är den bästa av de bästa. min kärlek till honom är enorm. världens bästa bror!
och under kvällen har jag varit med svensson. jag älskar henne! hon är så jävla bra att det är helt sinnessjukt och jag älskar henne som om hon vore min egen syster. ingen kan ersätta henne och få hennes status. för för mig är hon den bästa av alla. om man inte får en kompis som henne så tycker jag synd om en, för då är fan inte livet roligt att leva. hon lyser upp dagen. jag älskar svensson obeskrivligt. <3
och mamms, jag saknar dig. när man sitter där själv på bollerup i sitt rum så saknar jag dig. ditt lättsamma sätt som alltid får en att må som bäst. din axel som alltid finns där när jag behöver gråta och dina armar som omfamnar mig och en röst som viskar i mitt öra att allt blir bra. det saknar jag. mamms, jag älskar dig mer än någon annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0