so fucking wrong.

hur kan något som är så rätt känns så fel? jag förstår inte det. det var rätt att göra så som jag gjorde, men ändå mår jag kass.  jag gav en person glädje och en svek, och jag tror att jag gav dom fel. det blev fel på posten så den jag skulle svika gjorde jag inte det, och den som jag skulle ge glädje gav jag bara svek. jag fick min chans, min enda chans, men jag lyckades sabba den innan något annat. men det gick inte, det var helt jävla omöjligt men jag ser ändå det sannolika smyga sig på här på morgonkvisten. vem av alla ska jag lyssa på? jag gjorde det rätta men det känns så fel, jag kunde inte gjort något annat. det var helt jävla omöjligt, men ändå släpper jag det inte. fan emmy, du lyckas sabba detta med. jag är så över sur på mig själv att jag just nu kan göra vad som helst. nej, jag som skulle vara glad och possitiv, men hur ska man göra det när hela kroppen skriker: Nej emmy, hur fan lyckas du? och det där var inte med den roliga possitiva rösten utan den andra tråkiga, arga och besvikna.
det blir inte bättre av att jag sitter här, för jag drar bara upp såret ännu mer. men fan, jag vill till bollerup, till louise och johanna och bara gråta. fan!
jag svek mig själv för att göra andra glada. bra jobbat emmy. du gör samma tabbe om och om igen, när ska du lära dig att först se till att du är glad innan du ska få alla andra glada. men alla andra känns så mycket viktigare.
fan! johanna och louise, på måndag får jag gråta i era armar, ellerhur?

jag plågar mig själv, och du hjälper till.

Kommentarer
Postat av: Emmie

vad har nu hänt? :O :/

2008-08-23 @ 15:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0