oh yes!

idag kom och jag sofie precis fram till att det är stockholmarnas dag. hahaha, 080808.  detta kallas jungfru-humor. men igår chillade jag bara, stack ut och käkade med pappa och hans kompisar. skulle igentligen bowla med tjejerna, men det hann jag ju inte. ni vet själv hur det är när föräldrarna träffar kompisar och babblar i timmar. men det gick ändå.
idag jobbar bells och elise, elise öppnar och bells stänger. men nu ska jag snart göra mig i ordning och ta bussen in till stan med pappa och gå lite i affärer :D så jag får se om jag hittar något, men det hoppas jag!
sen efter vi gått på stan och sånt så sticker vi väl hem och då sticker jag och hjälper bells och stänga om tiden är rätt och allt sånt. men det hoppas jag. annars sticker jag dit ikv, eller till adela eller något. pallar inte bara sitta här.
det gör jag dock aldrig, men ja. jag vill sova borta.
men nu ska jag ringa bells.
kyss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0