no time to sleep.

jag är fulkomligt utmattad men ändå vägrar jag att stänga mina ögon och låta drömmarna ta över. jag vill inte. jag vill ut. men jag orkar inte.
idag har jag iallafall åkt till kära köpenhamn och inte handlat något alls, eller jo, lite dricka sen en tröja och en bh. woho! men jag måste snart dit igen, var verkligen inte på shoppinghumör idag. men jag ska dit igen, frågan är bara när och med vem. någon som har lust att hänga på? sticka dit handla dricka, gå i affärer och kankse tivoli eller något om vi hinner? ja, bara jag får shoppa. någon? hade varit fett.
och nu frågar jag mig själv varför jag inte åker hit oftare. till pappa, till malmö, till bara, till alla människor här. fatta saknaden och fatta lyckan igår. först en hel dag med bells på stan. sen träffade jag adela, melinda (adelas kusin), malin, elise, sofie och massa folk som jag inte visste vem dom var, men som verkade veta vem jag är. haha, men den dagen var jävligt bra. och nu har jag lovat mig själv att ta tiden och åka hit oftare.
men nu ska jag inte skriva mer.
men tack <3

bilder från kvällen kommer, tror jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0