news.

nu kommer jag med mina dagens nyheter.
igår var jag på bornholm med familjen, det var rätt trevligt ändå. lite drygt och varmt men jävligt skoj ändå. efter det stack jag hem, packade om, stack till stranden med sovsäck och allt. mitt i allt cyklande ner själv och jag var vettskrämd tappade jag mig sovsäck ut på vägen. så fick jag springa ut där bland tutande och skrattande bilar. mycket lustigt. sen körde jag fel i sandskogen, och allt var kaos. men jag kom fram.
och kvällen var otroligt lyckad. jag är extremt glad. när vi låg där under bar himmel, svensson, melissa och jag. det kändes som förr och det var riktigt jävla underbart! jag vill dock tacka alla som var med för en mycket trevlig och lyckad kväll.
klockan ringde halv sju imorse, jag packade ihop allt och cyklade hem. sen for jag och mamms iväg och skrev kontrakt på hästen, mucho trevligt. så nu är han minminmin <3 jag ska väl snart pallra mig iväg till stranden för en dags solning och badning till med svensson. så jag har icke tid att sitta här. men jag måste bara skriva klart. iallafall, jag åker till papps snart en vecka. etage väntar <3 men sen är det massa som händer veckan efter det, sista veckan som jag bor här. jag ska hinna med allt. jag älskar er, tack <3
btw, jag ska glömma dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0