it hurts.

precis fick jag besök av två extremt glada fridooor. två fridooor och en kamera har varit på besök, och den kombinationen kan bara bli osannlikt rolig. fyfan vad vi skrattade, och tog bilder. det är en sak jag kommer sakna, era utflippade bilder. måns möller, och alla andra. för att jag ska klara av en dag på bolle måste ni skicka bilder så jag kan framkalla dom och ha dom med mig. looova nu att ni skickar fina, roliga, snygga, alla bilder :D

det är sann kärlek som upplevdes här idag. ni är mitt liv. jag älskar er som ingen annan. tack för att ni finns och lyser upp varje dag. <3

skicka bilder

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA du kunde inte valt värre bild? XD liksom "hallåja! här står jag i köpenhamn och är grymt nöjd, javisstja, de syns va? jahajaajaj"

2008-08-16 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0