forever

idag har jag varit med historiens härligaste töser. frida och frida, helt fantastiska töser. och ja, ju mer jag är med dom ju mer inser jag hur mycket jag saknar att inte spendera varje minut på varje skoldag vid deras sida. men jag har bestämt mig att jag ska fixa detta men jag vet att det kommer vara jobbigt och ta ofantligt mycket energi. men klara det ska jag göra!
och tack för malmöfestivalen med så otroligt sköna typer. åkte in med emmie, träffade elise, sofie, och några killar och något namn jag minns var marcus. otroligt roligt hade vi och jag saknar dom fruktansvärt mycket. helt sinnessjukt, jag måste åka dit mer, och dom måste komma till mig. jag klarar mig inte utan dom. sen senare på kvällen träffade vi emmies kompisar, och massa på stationen, men jag håller det helst för mig själv. men en jävligt härlig kväll, fullt med ånger dock.


nu ska jag snart sova, är pinsamt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0