just say it and say it right

ja, jag tränade inte idag. orkade inte så jag red själv i padocken. jag vill bara säga
att min häst är världsbäst och jag älskar honom <3


vet du vad jag helst av allt vill göra?
jag vill åka bort. jag bryr mig inte var jag hamnar bara jag får komma bort för en liten liten stund. jag vill höra någons röst säga att allt kommer bli bra och att jag kommer välja det rätta. jag vill höra dom orden från någon som jag tycker om sådär extremt mycket. Jag vill åka hem till den personen, vi ska vara ute och springa runder och hitta på allt möjligt. vi ska gunga på en lekplats samtidigt som vi ska sitta och tjuvröka i en buske. vi ska springa och leka och hoppa tills vi inte orkar mer. vi ska falla ner på marken och ligga där och titta på stjärnorna. efter det ska vi hoppa in genom den personens fönster till rummet så att vi inte blir upptäckta att vi varit ute. där ska vi lägga oss i sängen, sidan om varandra. vi ska prata hela natten om allt mellan himmel och jord. vi ska sova med armarna runt om varandra och ta igen tiden som vi missat med varann. vi ska vakna två timmar efteråt av väckarklockan och se framemot en underbar dag. vi ska skippa skolan och åka in till stan. vi ska gå och handa och sitta på fik. sedan ska vi veta att vi älskar varandra.
vännen, det känns som om jag måste ha dig här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0