just run away

jag antar att jag ska inleda min blogg med en presentation vilket jag redan är dömd att misslyckas med.

jajo, jag är då emmy. En helt vanlig tjej, en som alla andra men som ändå sticker ut. Ni kommer förstå med tiden. Jag bor i södraste skåne och är född med sveriges härligaste dialekt. Jag är femton år, fyller sexton iår men dock inte fören i september. Jag älskar att träna och lägger ner för mycket tid på det. Hästen står i stallet där jag tillbringar många av mina dagar. Jag som alla andra längtar väntansfullt på sommarens härliga solsken och skoluppehåll. 31 skoldagar kvar.
Jag har historiens bästa bror och jag älskar honom som ingen annan. Aldrig skulle jag kunna älska någon så mycket och med sån stor glädje. Han är en stor del av mitt liv fast vi ses ytterst sällan.
Ofta funderar jag på helt sjuka saker som ingen annan ens skulle lägga ner en sekunds tanke på.

varför jag ens har en blogg har jag inte en aning om och varför jag försöker få fram vem jag är lyckas jag inte med heller.

just run away from the pain.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0