i know what you want.

den här dagen har varit grym. började skolan nio och slutade tolv, hade alla nationella muntliga. det gick faktiskt oerhört bra för att vara emmy. efter det gick jag till mammas jobb och bara hälsade på. jag vet inte riktigt varför egenligen menmen. sen kom jag hem, tog en macka utan något på och la mig där ute i bikini. sen kände jag att någon drog i min macka så reser jag mig upp. där sitter ta mig satan tusse och äter upp hela min macka, sen lämnar han är äcklig skalk till mig. härligt. men iallafall, vi skåningar är bäst. 27 grader, sol och vindstilla. klå det. efter ett tag ringde albin och hans kompisar skulle säga att jag inte var tjock, men jag vet att dom ljuger. sen kom joel till luren. han pratar nuffigt, värsta sött. du anar inte. iallafall, jag blev sjukt överraskad av att prata med honom och jag fick inte fram ett ord xd sen gick han och fjäskade för sin lärare. GO JOEL! efter det fortsatte jag och solade. runt sex stack jag till stallet. kom hem igen vid åtta sen skulle jag till kryskowski med töserna och se tv så jag hade sjukt bråttom för alla var redan där. du tror inte att när jag kommer hem är ingen hemma och jag hade ju såklart inga nycklar med mig. så då fick jag gå där ute och tralla lite. sen kom mammsi. vi började disskutera stockholm och allt, men sen avbröt emma och oscar så jag antar att vår disskution inte ledde någon vart alls. dagen har iallafall varit blandad. kyss <3

och så undrar jag hur ett rykte kan förstöra ens dag? och hur fan hon kunde sitta där och titta in i mina ögon och säga något sånt. för mig är det osannolikt. aldrig hade jag ens haft tanken på att säga och avslöja något sånt. jag hatar dom orden som kom ut ur hennes mun. och att hon sa det framför andra. hon sjunker lågt, riktigt jävla lågt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0